Nabava se provodi u postupku jednostavne nabave u skladu sa odredbama Pravilnika o jednostavnoj nabavi roba, usluga i radova te provedbi projektnih natječaja Općine Šandrovac. Na temelju provedenog postupka jednostavne nabave sklapa se ugovor. Ugovor potpisuje načelnik.
Procijenjena vrijednost nabave robe iznosi 48.000,00 kuna bez PDV-a, odnosno 60.000,00 kuna sa PDV-om.
Kriterij odabira ponude je najniža cijena ponude.
Nabava robe za projekt Snaga zajedništva financira se na temelju Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz Europskog socijalnog fonda u financijskom razdoblju 2014. - 2020., Kodni broj: UP.02.1.1.05.0239.
Rok za dostavu ponuda je 5 dana od dana dostave poziva strankama - od 23. listopada do 27. listopada 2018. godine. Datum objave poziva na web stranici www.sandrovac.hr: 22. listopada 2018. godine. Datum obavijesti: 22. listopada 2018. godine.
Ponude se dostavljaju unutar roka za dostavu ponuda odnosno do 27. listopada 2018. godine do 13,00 sati na adresu Općine Šandrovac, Bjelovarska 6, 43227 Šandrovac, osobno i neposredno na zapisnik ili preporučeno poštom u zatvorenoj omotnici.
Na omotnici treba naznačiti „Ne otvaraj – BN- Zaželi 04/2018. “
Ponuda se sastoji od obrasca ponude u prilogu 1 i ponudbenog lista te privole za korištenje podataka. Ponuditelj je dužan ispuniti sve stavke iz ponude u prilogu 1 i ponudbenog lista. Ponuda i ponudbeni list moraju biti potpisani i ovjereni pečatom.
Rok isporuke robe je 15 kalendarskih dana od dana potpisa ugovora. Rok je bitni sastojak ugovora.
Poziv na dostavu ponuda dostavlja se na sljedeće adrese emailom:
- Hrvatski telekom, Trg E. Kvaternika 8, 43000 Bjelovar,
- A1 Centar Bjelovar, Ulica Ivana Gundulića 10, 43000 Bjelovar,
- Tele 2 Centar Bjelovar, Ulica Ivana Gundulića 10, 43000 Bjelovar.