AKTUALNO

Pročitajte

Nabava se provodi u postupku jednostavne nabave u skladu sa odredbama Pravilnika o  jednostavnoj nabavi  roba, usluga i radova te provedbi projektnih natječaja Općine Šandrovac. Na temelju provedenog postupka jednostavne nabave sklapa se  ugovor.  Ugovor potpisuje načelnik.


Procijenjena vrijednost nabave robe iznosi 48.408,00 kuna bez PDV-a, odnosno 60.510,00 kuna sa PDV-om.


Kriterij odabira ponude je najniža cijena ponude.


Nabava robe za projekt Snaga zajedništva financira se na temelju Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz Europskog socijalnog fonda u financijskom razdoblju 2014. - 2020., Kodni broj: UP.02.1.1.05.0239.


Rok za dostavu ponuda je 5 dana od dana dostave poziva strankama - od 4. listopada do 9. listopada 2018. godine. Datum objave poziva na web stranici www.sandrovac.hr:  4. listopada 2018. godine. Datum obavijesti: 4. listopada 2018. godine.


Ponude se dostavljaju unutar roka za dostavu ponuda odnosno do 9. listopada 2018. godine do 15,00 sati na adresu Općine Šandrovac, Bjelovarska 6, 43227 Šandrovac, osobno i neposredno na zapisnik ili preporučeno poštom u zatvorenoj omotnici. Na omotnici treba naznačiti „Ne otvaraj – BN- Zaželi 01/2018. “


Ponuda se sastoji od obrasca ponude u prilogu 1 i ponudbenog lista. Ponuditelj je dužan ispuniti sve stavke iz ponude u prilogu 1 i ponudbenog lista. Ponuda i ponudbeni list moraju biti potpisani i ovjereni pečatom.


Rok isporuke robe je 15 kalendarskih dana od dana potpisa ugovora.  Rok je bitni sastojak ugovora. Dokumenti u prilogu.




Natrag
scroll to top